Sunday 8 February 2015

Lolita DIY: Havraní lebky

Vždy, když se ve škole program alespoň trochu uvolní, pouštím se do tvoření. Jelikož se k jarním prázdninám letos přidala krize osobního života a znechucenost nad globální politikou, šlo to o to rychleji :D



Po několika letech jsem se znovu vrátila k fimu. Původně jsem chtěla vzkřísit můj poslední prastarý vzorek (abych nemusela hned utrácet za nové :D), ale i po několika pokusech mi stále vznikala buď hmota suchá jako troud nebo naopak směs tak mokrá, že nešla odlepit od pracovní podložky. Nezbylo mi tedy než se vydat do výtvarných potřeb. Tam jsem zjistila, že ten stejný odstín už dávno nevyrábí a musela ze skromné nabídky místního obchodu vybrat jiný.


Nakonec jsem skončila s odstínem 70 (sahara) FIMO stoft. Je to krásná pískovo-béžová barva, ale mně nejvíc připomínala barvu starých kostí. Právě tahle souvislost mě inspirovala k vytvoření páru havraních lebek: jedna na řetízek a jedna na prsten, pan Havran s paní Havranovou. Možná k nim někdy přidám brož/sponu do vlasů Havrana juniora :D

Ani jsem to původné nezamýšlela, ale zpětně vidím, že se mi tyto šperky budou ironicky hodit k mým klecovým šatům (o kterých bude článek později :3) z překrásné látky od Michaela Millera.

Brzy napočtenou,
Karune




No comments:

Post a Comment